Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Arran del positiu es va reestructurar l'hospital Can Misses i s'elaborà un pla de contingència
El primer cas de coronavirus a Eivissa va ser ingressat a Can Misses, a la planta de medicina interna, fa just un any. Feia setmanes que es formava el personal sanitari per a l’arribada del virus a l’illa. Ho ha explicat la gerent de l’àrea de salut pitiüsa, Carmen Santos.
Arran d’aquest primer positiu es va reestructurar l’hospital i s’elaborà un pla de contingència per convertir diverses plantes o espais en zones Covid, i així fer front a 3 onades. El moment més crític es va viure el gener, quan dia a dia n’augmentaren els casos, fins a arribar a una xifra rècord. En només una jornada, el dia 20, es van registrar 414 nous casos. En un any han mort per Covid a les Pitiüses més de 100 persones.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat