Jaume Anglada, ferit greu per un accident de trànsit a Palma
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI

El Consell de Mallorca ret homenatge al periodista i escriptor mallorquí amb la presentació del darrer volum de la seva obra completa
Es compleixen 100 anys de la mort del periodista i escriptor mallorquí, Miquel dels Sants Oliver. Aprofitant l’efemèride, el Consell de Mallorca li ha retut homenatge. Ho ha fet amb la presentació del darrer volum de la seva obra completa.
Es tracta de la recopilació de 53 articles costumistes que Oliver va publicar al setmanari ‘La roqueta’, fundat per ell mateix. També hi apareix un article publicat al diari ‘En Figuera’.
La seva trajectòria periodística passa també per dirigir ‘L’Almudaina’, rotatiu fundat per son pare i també fou director del Diari de Barcelona i de ‘La Vanguàrdia’ durant 14 anys. A banda del vessant periodístic, la figura del campaneter també destaca per haver visionat i impulsat l’oferta turística de les Illes enfocada a famílies europees.
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar