Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Grans acumulats de precipitació i ratxes de vent de fins a 130 km/h afectaren Mallorca, on es registrà una víctima mortal
L’horabaixa del passat 4 d’octubre del 2007, avui fa 15 anys, cap al ponent de Mallorca el cel va tornar en pocs minuts de color negre. Un indicador clar que anunciava l’arribada d’intenses precipitacions. De fet, en qüestió de 10-15 minuts, s’arribaren a registrar a diferents barris de Palma, com Son Sardina, Son Rapinya o Son Espases, acumulats de fins a 40 litres, que hi provocaren importants inundacions.
Aquesta intensa combinació de grans acumulats d’aigua i forts cops de vent -es registraren ratxes de fins a 130 km/h– va entrar per l’oest de l’illa mallorquina i, posteriorment, afectà també la zona del Raiguer. Així mateix, la tardor és una època en què es poden viure caps de fibló, com el que també s’hi va registrar, amb força 2.
La tempesta es va formar en el sector de les costes murciana i alacantina, va anar evolucionant cap a les Illes i va esdevenir un sistema convectiu molt important, de grans dimensions, que va fregar el sector de les Pitiüses, però els majors desperfectes varen tenir lloc a Mallorca. Hi va haver gran quantitat d’arbres caiguts, destrosses a mobiliari urbà i, lamentablement, una víctima mortal.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €