El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Va ser un punt d'inflexió on els placers es van constituir en societat per poder modernitzar l'espai
Era l’any 1995 quan el mercat de tota la vida va patir una transformació que canviaria la seva imatge per sempre. Més de quaranta placers van decidir unir-se i constituir-se en societat mercantil per poder optar a la concessió del mercat. Assumien el repte de modernitzar i gestionar conjuntament un espai emblemàtic de Maó. Aquella decisió col·lectiva va ser clau per transformar el Claustre del Carme en l’espai que avui coneixem: un punt de trobada entre productors, comerciants, veïns i visitants.
Una taula rodona va reunir dijous passat alguns dels principals protagonistes d’aquella decisió històrica: l’arquitecte Vicent Jordi: Artur Bagur, que era batle de Maó en el moment de la concessió; i dos dels principals artífexs del canvi, Joana Tudurí i Marcos Carreras, representants de la societat concessionària.
L’obra de reforma del claustre va incloure, paral·lelament, la construcció de l’aparcament subterrani de la Plaça Miranda, que va ajudar a donar un millor accés al mercat.
Trenta anys després, el mercat continua tan viu com el primer dia. Hi conviuen productes locals, cafeteries i petits comerços, amb més d’un centenar de persones treballant-hi cada dia.
La reforma integral de l’edifici va modernitzar les parades i va convertir un antic claustre carmelita en un mercat de referència: Sa Plaça. Un espai singular que ha sabut reinventar-se sense perdre la seva ànima.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran