Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La situació ha empitjorat després de la jornada de vaga de dilluns passat, que va deixar 128 ferits, dos d'ells greus
Continuen les protestes a Hong Kong on s’han tancat almanco dues línies de metro en plena hora punta, i fins a 108 línies d’autobús s’han vist afectades pels talls de carrers.
Des de primera hora del matí d’aquest dimecres, les protestes han continuat a l’antiga colònia britànica, on la situació ha empitjorat després de la jornada de vaga de dilluns passat, que va deixar 128 ferits, dos d’ells greus.
El campus de la Universitat Xinesa de Hong Kong ha tornat a protagonitzar violents enfrontaments.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat