Devers mig centenar persones han donat suport a la víctima
Formentera ha sortit al carrer per donar suport a la víctima de l’agressió homòfoba que va tenir lloc a l’illa la matinada de dissabte. La protesta s’ha convocat aquest dilluns mateix, quan s’ha donat a conèixer la notícia.
Tot i la immediatesa de la crida, la gravetat del succés ha fet que mig centenar de persones s’hagin apropat fins a la plaça de la Constitució de Sant Francesc per participar en aquesta concentració. Amb banderes del col·lectiu LGTBI i pancartes, han volgut mostrar suport a la víctima i condemnar aquest tipus de violència.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda