Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Amb el model eivissenc a la mà, la presidenta Prohens vol calcar l'estratègia contra l'intrusisme i aplicar-la als sectors del transport, el comerç, l'oci i l'allotjament
Nou front contra l’oferta il·legal a les Balears. Aquest dilluns s’ha constituït la Mesa de Lluita contra l’Intrusisme, que posarà el focus en l’allotjament, el transport, el comerç i el sector nàutic.
Amb el model eivissenc a la mà, la presidenta vol calcar l’estratègia contra l’intrusisme i aplicar-la als sectors del transport, el comerç, l’oci i l’allotjament. Amb aquest objectiu s’ha constituït la Mesa de Lluita contra l’Intrusisme de les Illes.
El sector privat hi aportarà informació sobre les principals problemàtiques que afecten els petits empresaris que permetin establir mesures que facin que la comunitat sigui una destinació, diu la presidenta, més reglada i sostenible.
Després de Pasqua es constituiran els grups específics per a cada sector afectat. Un espai, asseguren, pioner que coordinarà diferents administracions.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Es podrà demanar en línia a partir del 9 de març i també presencialment a les oficines dels consells insulars
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila