Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Fan feina al polígon 20.000 treballadors i el mitjà més utilitzat és el cotxe particular
El polígon de Son Castelló està col·lapsat de cotxes. Els empresaris intentaren fa un temps contractar un bus i també s’han fet aparcaments dissuasius, però no s’acaba de trobar una solució definitiva a la mobilitat per arribar al polígon ni tampoc per circular-hi per dedins. Ara Cort, el Govern i l’associació d’industrials Asima, entre altres agents, han constituït una taula per mirar d’arribar a propostes conjuntes.
Segons ASIMA, la manca de línies de la EMT i trajectes des del centre de Ciutat fan que no sigui un mitjà atractiu per als usuaris. L’associació vol promoure el funcionament de les línies T, línies per a treballadors, com les que funcionen a moltes ciutats de la península, amb trajectes directes. Ara només existeixen línies compartides que surten del centre de Palma i fan aturades a diferents barriades.
Per altra part, els aparcaments dissuasius són una altra mesura a millorar, igual que els carrils bici, ja que els desplaçaments amb bicicleta i patinet elèctric són una pràctica cada vegada més habitual entre els treballadors del polígon.
La primera tasca que farà la taula de treball serà una enquesta als treballadors per actualitzar les dades sobre els mitjans de transport que empren per arribar als seus llocs de feina. D’aquesta manera, se’n podrà configurar un diagnòstic i decidir les mesures per millorar la mobilitat. Actualment, fan feina al polígon 20 mil treballadors, i el cotxe particular és un dels mitjans més habituals. El transport sostenible també ha de ser un eix en la política de mobilitat a configurar.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
Molts dels llibres que triomfen romantitzen les relacions tòxiques i el maltractament psicològic