Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
L'advocat David Salvà ha assegurat al programa 'Al Dia' que encara hi ha possibilitats jurídiques per aturar el desmantellament
123
Bombers i Policia Nacional s’ha desplaçat aquest divendres al poblat de Son Banya per apagar un foc localitzat en un quadre elèctric. El fum és visible des de l’autopista de l’aeroport de Palma, Son Sant Joan, i els voltants.
David Salvà, un dels advocats de les famílies de Son Banya, ha criticat avui al programa ‘Al Dia’ d’IB3 Ràdio el pla de demolició del poblat de la droga per part de l’Ajuntament de Palma.
“Hi ha sentències fermes de desnonament. Les possibilitats jurídiques per aturar el desmantellament de Son Banya són poques, però n’hi ha. La demolició no es contempla a la sentència i demanem explicacions”, ha dit Salvà.
L’advocat ha explicat també que “Cort no preveu una solució per les famílies on els progenitors tenen antecedents. Els nins no tenen cap culpa”.
Per la seva part, la regidora de Benestar Social i Drets Socials de Palma, Mercè Borràs, ha explicat que un dels compromisos que posen a les famílies és que els seus fills estiguin escolaritzats de manera efectiva. “Si t’ofereixen una vida amb més oportunitats, no hi hauria d’haver problemes”, ha dit a ‘Al Dia’.
La regidora va reiterar dimarts passat que “el desmantellament del poblat és una decisió valenta i amb una determinació que no té marxa enrere”.
La setmana passada, l’Ajuntament va haver d’aturar les obres “de forma momentània” després que uns veïns “ataquessin” als operaris que es trobaven en el poblat realitzant les obres. A l’endemà, dijous passat, aquest veïnat va anar davant les portes de Cort i van demanar parlar amb el batle, Antoni Noguera. Finalment, un representant dels veïnats de Son Banya va entrar a l’Ajuntament i li van confirmar que l’11 d’octubre, Noguera es reunirà amb ells.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili