Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El foc es va originar a causa d'una espira de la xarxa elèctrica i el vent va fer que les flamarades s'estenguessin ràpidament
El foc es va originar a causa d’una espira de la xarxa elèctrica i el vent va fer que les flamarades s’estenguessin ràpidament. L’actuació dels bombers, amb la col·laboració de l’Ibanat, Protecció Civil, la Policia i la Guàrdia Civil va fer que, en qüestió de vint minuts, el foc estàs controlat.
Tot i això, els operatius han treballat fins les 3 de la matinada refredant el perímetre, localitzat a la zona de la Mola. Cap casa dels voltants no se n’ha vist afectada.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres