Troben 30 persones vivint plegades en un sol habitatge a Manacor
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
De moment, les causes de l'incendi continuen sent desconegudes
. / IBANAT
190Declarat un incendi a la zona de la Talaia, a Sant Antoni de Portmany, per la banda de Cala Gració. L’Ibanat ha confirmat l’incendi a les 16.15 hores de nivell 0 però a les 17.05 hores ha passat a nivell 1 per la proximitat de les flames a habitatges i que ha obligat desallotjar alguns veïns.
En aquests moments estan treballant en les tasques d’extinció mitjans de la Conselleria de Medi Ambient: quatre avions, tres helicòpters, dos autobombes, 31 brigadistes, tres agents de Medi Ambient i dos tècnics.
El incendio en Sa Talaia en #SantAntoni @iffbaleares @diariodeibiza @ibanat_IB dicen que es provocado para poder edificar!!! 😡 pic.twitter.com/6j3MyjSNXi
— Reichel Chu (@N3ska) 8 d’agost de 2017
Incendio #SantAntoni #Ibiza que lo paren… pic.twitter.com/NY6ZESwpg4
— Alejandro Vide (@vide234) 8 d’agost de 2017
Degut als serveis d’extinció, els accessos a la Talaia de Sant Antoni estaran tancats al trànsit rodat fins pròxim avís, ha anunciat l’Ajuntament de Sant Antoni en un comunicat a través del seu compte de Facebook.
De moment, les causes de l’incendi continuen sent desconegudes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
29 han desembarcat a la localitat de ses Illetes