Es cremen 14 cotxes en un aparcament al Port d’Alcúdia
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus

Només queda per deshabitar una de les tres cases, pendent d'un procés judicial
Un dels tres immobles ocupats del carrer Bisbe Juano de Ciutadella (a tocar de la plaça d’Europa i de la Platja Gran) ha estat desallotjat avui dimarts dematí. Amb la intervenció de tres patrulles policials, l’Ajuntament ha fet efectiva l’ordre judicial per treure’n els ocupes, que des de fa temps vivien en aquesta casa en perill d’esfondrament.
Amb aquest desallotjament només queda per deshabitar un dels tres immobles ocupats del carrer, el del número cinc, que es troba en procés judicial. Avui capvespre esbucaran el sostre de les cases per evitar que tornin a ser ocupades. Segons el Pla General de Ciutadella, la parcel·la està qualificada de zona verda.
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
Necessiten més lloc que l'assignat per poder exhibir les barques restaurades
Palma és el municipi que més en registra amb prop de 200. A Formentera, no figura cap casa desocupada que sigui propietat d'un gran tenidor