L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Les restes que hagin pogut caure ho haurien fet en aigües del Pacífic sud
Després de mesos d’incertesa, el mòdul espacial xinès Tiangong-1 s’ha desintegrat quasi per complet la matinada de diumenge a dilluns, quan ha entrat a l’atmosfera terrestre.
Les restes que hagin pogut caure ho haurien fet en aigües del Pacífic sud, lluny de zones poblades, segons ha informat l’Oficina de Viatges espacials xinesa.
El mòdul va deixar de ser operatiu el març de 2016, i orbitava sense control al voltant de la Terra. Agències espaials de tot el món havien estat pendents de la seva reentrada a la Terra, perquè hi havia possibilitats que caigués a una àrea molt extensa del planeta.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius