Dues dones mortes en un accident de trànsit a Formentera
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
Ensurt aquest dijous a l’Aeroport alemany de Frankfurt. Un avió Boeing 787-9 Dreamliner de la companyia Lufthansa ha col·lapsat quan estava aturat a una porta d’embarcament de la terminal. L’aerolínia alemanya ha informat que diversos empleats han resultat ferits després que el tren d’aterratge de davant s’hagi amollat inesperadament, just abans que els passatgers embarcassin a l’avió per un vol programat de Frankfurt a Los Angeles, que ha quedat finalment cancel·lat.
L’incident ha ocorregut poc abans de les 13.00 hores d’aquest dijous, mentre l’aeronau estava estacionada a la porta d’embarcament, passatgers; només hi havia els membres de la tripulació i el personal de terra a bord. “Diversos empleats han resultat ferits i estan rebent atenció mèdica”, ha indicat Lufthansa en un comunicat, que recull diverses agències de notícies internacionals. L’aerolínia ha indicat que tant Lufthansa com les autoritats pertinents investiguen les circumstàncies de l’incident.
Segons la cadena de la radiotelevisió pública alemanya ARD, l’avió afectat és un dels més nous de la flota de Lufthansa i fa pocs mesos que està en servei.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació