Confisquen al polígon de Son Castelló de Palma més de 115.000 peces de joieria de luxe falsificades
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Sanna Marin ha reconegut haver pres begudes alcohòliques de baixa graduació, però ha negat haver consumit drogues
La primera ministra de Finlàndia, Sanna Marin, s’ha vist embolicada en una polèmica després de filtrar-se un vídeo en el qual apareix cantant i ballant en una festa privada amb un grup d’amics durant les seves vacances. La difusió de les imatges ha generat un debat polític al país i fins i tot han reclamat la seva dimissió. Part de l’oposició ha demanat que se sotmeti a un test de drogues. Marin ha defensat que es tracta d’una festa privada en un domicili particular i que no s’hauria d’haver difós el vídeo. Ha reconegut haver pres “begudes alcohòliques de baixa graduació”, però ha negat rotundament haver consumit drogues. La primera ministra s’ha mostrat també disposada a fer-se el test de drogues si fos necessari.
“Aquests vídeos són privats i es varen filmar en un espai privat. Em molesta que s’hagin fet públics. Vaig passar una nit amb els meus amics. Simplement, estam de festa, també d’una manera festiva. Vaig ballar i cantar”, ha assegurat Sanna Marin, qui també ha descartat el consum de drogues.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Altres tres persones també han resultat ferides després de bolcar el cotxe en què viatjaven
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta