La borrasca Samuel deixa 36 incidents a Menorca
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Les Balears recaptaren 32,2 milions d'euros en impostos relacionats amb el joc l'any 2018
Les Balears recaptaren 32,2 milions d’euros en impostos relacionats amb el joc l’any 2018. En aquests moments a les Illes hi ha més màquines que mai, més de 5.300. Aquesta modalitat ha ingressat el 2018 un milió més respecte de l’any anterior.
Balears va manco al casino però juga més que mai a les màquines. Aquesta modalitat és la punta de llança del negoci i segons dades de l’anuari del joc 2019, s’ha recaptat en impostos un milió més entre 2017 i 2018 fins arribar als 22 milions mig d’euros. Segons la Direcció General de Comerç, l’evolució tecnològica de l’oferta hi ha tengut molt a veure.
De fet el nombre de màquines, en general, ha anat pujant any rere any. N’hi ha 5.300, de les quals 4.950 efectives.
A les sales de joc és on han pujat més el nombre de màquines: 500 més que el 2015. Als bars hi ha actualment prop de 3.900 màquines amb premis d’un màxim de 500 euros.
El Govern en col·laboració amb la policia nacional vol ampliar horaris d’inspecció al sector i impulsar formació específica als seus inspectors en l’àrea d’apostes esportives
La Comunitat autònoma ha ingressat per apostes esportives 400 mil euros el 2018.
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
Menorca roman incomunicada per via marítima