El grup popular de cantaires de Maó Va Gros celebra enguany 15 anys
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer

La preocupació per l'atur també repunta i se situa en el 71,3%, 1,7 punts més que el mes anterior
El darrer baròmetre del CIS es va realitzar just després d'iniciar-se l'operació Lezo i la detenció de l'expresident de la Comunitat de Madrid Ignacio González. / EFE
48La preocupació dels ciutadans pels casos de corrupció política s’ha disparat en les darreres setmanes i ja és un dels principals problemes pel 54,3% dels ciutadans, 12,3 punts més que fa un mes, segons el darrer baròmetre del Centre de Recerques Sociològiques (CIS) corresponent al mes de maig publicat aquest dimarts.
Així consta les dades del baròmetre, que es va realitzar entre l’1 i 9 de maig, just després d’iniciar-se l’operació Lezo i de la detenció a l’abril de l’expresident de la Comunitat de Madrid Ignacio González.
La inquietud dels espanyols per la corrupció i el frau passa del 42% de l’informe d’abril al 54,3% d’aquest darrer, mentre que la preocupació per l’atur també repunta, encara que en menor mesura, i se situa en el 71,3%, davant del 69,6% del mes anterior.
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies