El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Els pagesos reclamen que els compradors facin un inventari per saber de quina finca prové el producte
L’alt preu que es paga enguany fa que la recollida d’aquesta fruita seca sigui més atractiva que l’ametla o l’oliva. Els pagesos esperen tot l’any per recollir les garroves i, quan arriba el moment, troben les branques buides.
Enguany hi ha hagut un increment de robatoris de garroves, sobretot al Raiguer i al Pla de Mallorca. Aprofiten que els pagesos no hi són per fer-hi l’agost. Els pagesos demanen a la Guàrdia Civil i als policies locals que facin més batudes per fora vila.
L’any passat, el quilo de garrova sencera es va arribar a pagar a 70 cèntims. Enguany, el màxim que se n’ha pagat ha estat un euro amb vint cèntims. El motiu, és que la cooperativa Camp Mallorquí de Consell ha decidit pagar sobre el rendiment del garrofí.
Per evitar especulacions i que la gent vengui garroves que no són seves, els pagesos reclamen que els compradors facin un inventari per saber de quina finca prové el producte.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle