Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Hi ha una tendència creixent des del 2020, en què sífilis, gonorrea i clamídia són les ITS que més augmenten
Un informe de l’Institut de Salut Carles III mostra com, en els darrers anys, ha augmentat el nombre d’infeccions de transmissió sexual a Espanya i, també a les Balears, la segona comunitat amb més casos de sífilis per nombre d’habitants. L’augment de la capacitat de detecció i la pèrdua de la por al VIH són algunes de les causes que han assenyalat els professionals.
En totes les infeccions hi ha un predomini dels homes enfront de les dones: el 80% dels casos de gonorrea es van donar en homes, que van registrar també el 88% dels de sífilis. A més, la majoria d’infeccions en homes es van produir entre els 25 i 34 anys.
Per combatre-les, afirmen que el preservatiu és un dels millors mètodes, no només anticonceptius, sinó per protegir-se de les infeccions. També cal informar els contactes en cas de detectar-ne algun símptoma. Al carrer, els ciutadans tenen coneixement d’algunes d’aquestes infeccions.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"