Es podrà veure l’eclipsi solar des de ca meva?
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
La morositat a Balears i també a Menorca ha baixat, segons dades de Banca March
Banca March ha posat xifra a la millora de la situació econòmica que experimenten les Illes. Diu que la morositat ha baixat a les Balears durant el darrer any i que només afecta a l’1% dels seus clients. També hi ha crescut la inversió, que ja és de quasi un 7,5 %, molt per damunt del creixement general de l’economia.
En el cas de Menorca, la inversió s’ha doblat, empesa per l’increment de capital francès a l’illa, que compensa la baixada de la inversió britànica a causa del Brexit. I pel que fa al futur més imminent, Banca March augura que s’alentirà el creixement econòmic, però en un clima general de bonança.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats