Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Els vesins aplaudeixen aquesta mesura que es reforça amb un radar que es va instal·lar fa un mes
Ja s’ha fet efectiu el canvi de velocitat màxima de 80 km/h a 60 km/h, a la barriada de Can Guillemó, al tram de carretera que uneix Sant Antoni de Portmany amb Eivissa. Els operaris del Consell hi han canviat els senyals de trànsit.
A més, fa aproximadament un mes, la DGT hi va instal·lar un radar fix a petició expressa dels vesins de la zona. Amb aquesta reducció de la velocitat màxima, es dona més seguretat als vianants que fan ús del semàfor per travessar la carretera, així com a tots els conductors i usuaris de la via.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes