Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Aquestes obres formen part del pla d'usos d'aquest entorn natural de Palma
El bosc de Bellver, a Palma, sumarà aviat un nou tram de 400 metres a l’itinerari actual. Les obres es faran preservant l’entorn i delimitant les vies per no degradar la zona natural. Les feines començaran aviat i duraran 5 mesos.
Ara hi ha delimitats prop d’un quilòmetre i mig de camins que recorren el bosc. La tercera fase del pla d’usos d’aquest espai, que es començarà aviat, afegirà mig quilòmetre més. El nou itinerari se sumarà al tram que va des de l’entrada pròxima a l’antic hospital de Son Dureta, i arribarà als voltants de la residència de la Bonanova.
Les rutes són un punt de trobada per a esportistes i propietaris de mascotes, que aprofiten l’entorn de Bellver per passejar a l’aire lliure. Els esportistes també aprofiten aquest espai de natura en plena ciutat. Per això creuen que ampliar els recorreguts és un encert.
Les obres que es faran formen part de la tercera fase del projecte del pla d’usos de l’entorn de Bellver, costaran 260 mil euros, i es finançaran en part, amb fons europeus, i en estar enllestit, s’haurà executat al voltant del 50 per cent del recorregut previst a la zona.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat