Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
A més de contemplar fotografies, el públic podrà endinsar-se en decorats originals del llargmetratge i conèixer el proces creatiu de la pel·lícula
Sa Nostra Sala a Eivissa inaugura avui a les 20 hores ‘Es Gegant des de dins’. Una exposició que mostra el procés creatiu i s’endinsa en els secrets del rodatge de la pel·lícula ‘Es Gegant des Vedrà’. Es podrà visitar fins al 14 de juny.
‘Es Gegant des de dins’ reuneix les fotografies realitzades per Toni Planells durant el rodatge del film.
A més de contemplar les imatges, el públic podrà endinsar-se en decorats originals del llargmetratge i conèixer el procés creatiu de la pel·lícula rodada íntegrament a Eivissa i amb equip local en la seva pràctica totalitat.
L’exposició està inspirada en tres llegendes eivissenques. A la mostra explica com es varen adaptar a la pantalla gran aquestes històries de Joan Castelló Guasch, i dedica un espai al folklorista eivissenc.
Doblada a l’espanyol i a l’anglès, esperen que tengui un recorregut nacional i internacional. De moment, es tornarà a projectar a partir del 6 de juny al Multicines d’Eivissa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural