El llargmetratge, diriigit per Hèctor Escandell, s'ha estrenat aquesta setmana a Eivissa dins el programa del certamen
‘El gegant des Vedrà’, dirigit per l’eivissenc Hèctor Escandell i coproduïda per IB3, s’ha fet amb el premi del públic al Festival Ibicine, que aquest dissabte va clausurar la seva setena edició a Sant Antoni de Portmany.
L’actriu Maria Hervás ha estat l’encarregada d’entregar el premi i Escandell, acompanayat del productor Pablo Alcántara, van recollir l’Astarté al Millor Llargmetratge segons el públic del certamen. ‘El gegant des Vedrà’ s’ha estrenat aquesta setmana a Eivissa durant el Festival Ibicine, però ja ha participat en altres cites com el Festival de Sitges.
Amb la participació, entre d’altres, de Miquel Montoro, és un retrat fantàstic d’una de les rondalles més populars de l’escriptor eivissenc Joan Castelló Guasch.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada