Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El Palau de Congressos de Palma ha acollit la cerimònia
124
El Palau de Congressos de Palma ha acollit la cerimònia de graduació de la primera promoció d’Odontologia de ADEMA-UIB, amb 18 graduats, coincidint amb la celebració del Congrés de l’Associació per a l’Educació Dental a Europa (ADEE) amb les principals facultats europees de l’especialitat.
Als primers graduats odontòlegs en la història de les Balears formats a Mallorca, el president de la ADEE, Paal Barkvoll, els ha explicat aquest dimecres que “una bona reputació es construeix sobre habilitats professionals i alts estàndards ètics” i també amb “capacitat de comunicar-se, mostrar empatia, comportament personal i respecte pels pacients”, ha informat ADEMA en un comunicat. Barkvoll ha reclamat que s’integrin els tractaments d’odontologia en el sistema de salut i ha subratllat la importància dels tractaments de la cavitat oral.
A banda de familiars i amics dels graduats, hi han assistit autoritats de les illes i les Facultats d’Odontologia més importants d’Europa.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor