Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Eva Rubio, Virginia Buika i Dani Ibáñez protagonitzen el film
Ja està tot a punt per al rodatge del curtmetratge Historias encontradas. Es filmarà durant aquesta setmana a Mallorca. I es farà íntegrament amb una càmera d’aventures. Els actors gaudeixen de poder ser més lliures i en molts moments operen ells mateixos la càmera”, explica el director del curtmetratge, Iván València. I és que la càmera es converteix en un personatge més, i recorr paratges com Porto Cristo, la serra de Tramuntana i la Dragonera. Un projecte seleccionat per la Mallorca Film Comission, per vendre una Mallorca desestacionalitzada. “La idea és vendre Mallorca com una destinació turística sense caure en el sol i platja, de fet, rodam al gener”, afirma el productor executiu, Andreu Fullana.
Per fer realitat el projecte, disposa d’actors de primer nivell, com Eva Rubio, Virginia Buika i Dani Ibáñez. És l’actor qui explica que “és una història molt divertida”.
Un curtmetratge que, mitjançant l’humor, vol mostrar la cara menys turística de Mallorca. S’espera que estigui finalitzat al mes de març.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Segons ha pogut saber IB3 Notícies, la víctima és de nacionalitat estrangera i vivia en aquesta finca situada a prop de l'hipòdrom