El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Són classes personalitzades, destinades tant a músics novells com a professionals
Ja han començat les classes, també a Es Gremi. Aquest emblemàtic centre musical de Palma, estrena aquesta setmana una Escola de Formació Musical. Consta d’una Escola de Música, una altra de DJs i una d’il·luminació i So; i s’hi imparteixen 18 disciplines.
Són classes personalitzades, destinades tant a músics novells com a professionals. Aquest dissabte celebraran una jornada de portes obertes on actuaran alguns dels seus professors, i a finals de mes, començaran les classes magistrals amb músics de renom d’arreu del món.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran