Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Quan va començar a fer feina ara fa 43 anys, hi havia 26 faroners a Mallorca. Ara només en queden dos
Aquest dimecres ha estat el darrer dia de feina del faroner de Porto Pi. Juan Antonio García s’ha jubilat després de 43 anys fent feina.
En la seva darrera visita guiada al far ha recordat anècdotes com la visita d’un grup xinès que va decidir fer un museu del far després de conèixer aquest. També ha dit que l’ofici de faroner està en vies d’extinció.
Quan ell va començar a fer feina, n’hi havia 26 a Mallorca. A partir de dijous, només en quedaran dos.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061