A la cooperativa Agroeivissa asseguren que la gent de l'illa ha apostat pel producte local
A la cooperativa Agroeivissa han facturat gairebé el mateix de gener a agost d’enguany que durant el mateix període de 2019, quan van tenir una bona campanya. La baixada en les vendes al sector de la restauració i hostaleria, que suposen el 40 per cent de la seva facturació, s’ha vist compensada per un increment de la demanda local de productes. I tot i que anys anteriors no han sembrat a l’hivern, enguany han decidit continuar endavant.
Al setembre, però, han notat un descens en les vendes, encara que hi poden haver influït factors meteorològics. Ara esperen poder accedir a la línia d’ajudes del Govern balear perquè els seus productes arribin als més necessitats a través de Càrites i la Creu Roja.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa