Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El nombre de casos nous, en canvi, minva i aquest diumenge se'n notifiquen 409, 40 menys que ahir
111
Continuen ingressats a les UCI de Balears, 83 pacients, fet que manté el risc alt a la comunitat amb un percentatge d’ocupació a cures intensives del 24,3%. Augmenta lleugerament respecte a ahir. També augmenta la pressió a planta, de 334 a 347 pacients aquest diumenge i a Atenció Primària, hi ha en aquests moments 12.912 persones que són ateses per Covid a les Illes.
Minva, però, el nombre de casos nous. Avui són 409, 40 menys que ahir dissabte. Per illes són, 286 nous casos a Mallorca, 23 a Menorca i 95 a Eivissa. En canvi, augmenta la taxa de positivitat que passa del 8,76% al 10,57%. No es registra cap nou mort, i la xifra global de defuncions des que va començar la pandèmia es manté en les 877.
Quant a la campanya de vacunació, ja hi ha un 65,3% de població amb la pauta completa (676.575 persones) i un 75,7% que té almanco la primera dosi. S’han administrat fins ara 1.380.965 dosis a Balears.

Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues