L'illa ha estat incomunicada per via marítima més de 24 hores
Segueix la previsió del temps a IB3.org/elTemps
L’Agència Estatal de Meteorologia manté els avisos per mala mar fins aquest dimarts al matí a tot l’arxipèlag i fins a la mitjanit, ja entrada la nit de Nadal, l’avís taronja a Menorca per ratxes de vent que, segons l’AEMET, poden arribar als 60 i 80 quilòmetres per hora i ones de fins a 7 metres d’altura.
A les portes de Nadal, en què molta gent aprofita per desplaçar-se per passar els dies de festa amb la família, Menorca ha estat incomunicada per via marítima més de 24 hores per culpa del mal temps. Ones de fins a 11 metres registrades avui migdia han obligat a cancel·lar viatges, i això afecta les mercaderies. Així i tot, al port de Ciutadella, una petita treva ha permès desembarcar i partir algun vaixell.
A les Pitiüses, també dos vaixells s’han cancel·lat per les fortes ratxes de vent. Des d’ahir fins avui, la forta ventada ha causat 222 incidències a les Illes. Un a Menorca i la resta a Mallorca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Per als qui necessiten el cotxe cada dia, cada cèntim compta i elegir on posar benzina ja és una manera més d'intentar estalviar
Enguany, alguns han baixat la seva producció més d'un 20%
Està acusada de pertinença a grup criminal, delicte contra la salut pública, atemptat contra l'autoritat i delicte contra la seguretat viària