Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
També es mantenen els tests d'antígens als ports o aeroports
Els convenis entre el Govern i els laboratoris privats de la Península per oferir proves PCR gratuïtes als residents a Balears que han de viatjar a les illes, acabava ahir. Però aquest diumenge l’acord s’ha allargat.
La Consellera de Salut, Patrícia Gómez, ha assegurat que les proves gratuïtes PCR en origen es mantindrà tot el temps que sigui necessari, i que els convenis amb els laboratoris privats s’aniran renovant periòdicament. També es mantenen els tests d’antígens als ports o aeroports. A Menorca tan sols 5 resultats han estat positius de les 3 mil proves realitzades.
Per altra banda, s’han cancel·lat totes les connexions aèries d’aquest diumenge entre Menorca i Madrid. En total, 4 avions: 2 d’anada i 2 de tornada no podran volar, avui, a causa de la borrasca. Aena recomana consultar l’estat del vol i no dirigir-se a l’aeroport.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat