Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
També es mantenen els tests d'antígens als ports o aeroports
Els convenis entre el Govern i els laboratoris privats de la Península per oferir proves PCR gratuïtes als residents a Balears que han de viatjar a les illes, acabava ahir. Però aquest diumenge l’acord s’ha allargat.
La Consellera de Salut, Patrícia Gómez, ha assegurat que les proves gratuïtes PCR en origen es mantindrà tot el temps que sigui necessari, i que els convenis amb els laboratoris privats s’aniran renovant periòdicament. També es mantenen els tests d’antígens als ports o aeroports. A Menorca tan sols 5 resultats han estat positius de les 3 mil proves realitzades.
Per altra banda, s’han cancel·lat totes les connexions aèries d’aquest diumenge entre Menorca i Madrid. En total, 4 avions: 2 d’anada i 2 de tornada no podran volar, avui, a causa de la borrasca. Aena recomana consultar l’estat del vol i no dirigir-se a l’aeroport.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals