En total 2.700 persones d'aquest col·lectiu han estat citades aquest cap de setmana
El de Campos és un dels 45 centres de Salut de Mallorca que avui han obert les portes per vacunar les persones d’entre 95 i 112 anys. A Campos se n’han citat 150, als que s’hi sumen sa Ràpita, ses Salines i la Colònia de Sant Jordi… per fer un total de 2.700 cites.
En cas de no poder acudir-hi, quan s’anul·la una cita, tot d’una des del PAC criden un altre usuari que tingui més de 80 anys, perquè així es puguin aprofitar els vials i les dosis ja preparades.
L’objectiu primordial, assegura Salut, és que en acabar el cap de setmana ja no quedi cap vacuna a les geleres de les previstes per a aquest col·lectiu, i que a partir de dilluns ja es destinin noves dosis a les persones d’entre 90 i 94 anys que encara no hagin estat vacunades.
Sortosament, nou de cada deu casos són desaparicions voluntàries i es resolen en uns dies