El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Enguany, Damià Mesquida ha resultat guanyador del concurs de caça i representarà a l'illa al campionat d'Espanya
La trenta-vuitena edició de la Fira de la Perdiu començava de bon matí amb el concurs de caça. Enguany, han estat 26 els participants, enfront dels 33 de l’edició passada. Ha vingut manco gent de Mallorca per l’augment de preu dels ferris. El torneig s’ha seguit amb expectació. Hi havia cert nerviosisme per si el brot de grip aviària podia arribar a afectar aquest acte, finalment s’ha pogut dur endavant sense incidències perquè les perdius estaven separades les unes de les altres.
El campió de l’edició d’enguany ha estat Damià Mesquida, amb una marca de 79,6 punts, molt distanciada de la resta de participants. Ell serà qui representarà a Menorca en el campionat espanyol de caça de perdiu que es farà a Alacant.
La fira ha canviat amb els anys, hi ha activitats que han deixat de fer-se. És el cas, per exemple, de les exhibicions de caça en què un conill era perseguit per un ca o una fura els feia sortir del seu forat.
Una de les activitats que és tota una tradició és la mostra de falconeria. Fa 25 anys que acuden a la fira i és tot un reclam per als infants. Enguany per primer cop han dut una fura per representar aquest tipus de caça.
Com és habitual en aquestes fires, també han assistit una dotzena de paradetes de productes artesanals.
Paral·lelament, es desenvolupa la sisena edició de les jornades gastronòmiques de la perdiu amb quatre restaurants participants.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran