Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Per aparcar-hi serà necessari tenir el vehicle inscrit en aquests pobles i treure's la targeta que ho acrediti
Amb l’arribada de l’estiu a Es Mercadal es complica trobar aparcament. L’Ajuntament n’és conscient. Per això, crearà una zona verda reservada exclusivament per als residents. Se’n preveu un total de 165 a diferents zones de l’interior del poble. A Fornells, on la manca d’aparcament també és especialment greu en temporada alta, també se’n crearan gairebé 130.
Per aparcar-hi serà necessari tenir el vehicle inscrit en aquests pobles i treure’s la targeta que ho acrediti. És una mesura que fa anys que demanen els veïnats del municipi. L’Ajuntament està disposat a implementar-la un cop aprovada la modificació de l’ordenança de circulació, que ja es troba en exposició pública. Començarien a funcionar a partir de l’any que ve.
A Fornells, també s’incorporaran aparcaments de zona blava, de pagament, per tal de facilitar-hi la rotació de vehicles.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata