Els apicultors de Formentera s’enfronten al problema de la sequera agreujat per l’afectació de l’arna de la cera
Enguany, alguns han baixat la seva producció més d'un 20%
El Consell invertirà 60.000 euros perquè es pugui renovar la marquesina ja existent al municipi
Es Mercadal estrenarà aquest hivern una “miniestació de bus”. Així l’han batiada almenys els tècnics de l’Ajuntament d’un projecte que rebrà una inversió de 60.000 euros del Consell de Menorca per a fer-ho possible.
En realitat, es tracta de renovar la parada que hi ha actualment amb una nova marquesina per protegir més els usuaris de les inclemències del temps. Es Mercadal es troba al bell mig de Menorca i rep cada dia 48 expedicions diferents de transport públic. Les línies de bus a l’illa van superar l’any passat els 2,5 milions passatgers.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Enguany, alguns han baixat la seva producció més d'un 20%
Està acusada de pertinença a grup criminal, delicte contra la salut pública, atemptat contra l'autoritat i delicte contra la seguretat viària
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia