Es tracta del retrat d'una família de pagesos del lloc de Son Picard, inspirat en una fotografia de la dècada del 1930
Es Mercadal reivindica el paper de la pagesia menorquina amb un mural de grans dimensions a una de les parets exteriors del Recinte Firal.
Es tracta del retrat d’una família de pagesos del lloc de Son Picard, inspirat en una fotografia de la dècada del 1930. Ho relata Andrés Galmés, fill i net d’alguns dels protagonistes. A l’obra apareixen Tomàs Riudavets Gomila, el seu conco Andreu Galmés Maçanet i els fills Andreu, Antoni i Montserrat Galmés Gomila.
L’autora de l’obra és Ana Repullo, una artista catalana que resideix a Menorca. Ho ha fet de manera totalment gratuïta, tot i que l’ajuntament ha aportat el material necessari per fer-ho.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto