Cau una avioneta a la mar al Port de Sóller
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau

El Consell de Menorca traslladarà al Govern la petició de Ciutadella i Maó per millorar els dos escorxadors insulars
La batlessa de Ciutadella, Joana Gomila, insisteix a la resta d’institucions de Menorca perquè ajudin a costejar el funcionament de l’escorxador municipal, on es sacrifica gran part del bestiar de l’illa.
El Consell n’ha pres nota i s’ha compromès a reprendre la feina iniciada amb el Govern per tal de millorar la situació dels escorxadors de Ciutadella i Maó.
El canvi de plans del Govern pel que fa al projecte de gasificació de Menorca ha centrat també part de l’atenció de la Junta de Batles, celebrada aquest dijous al Toro. El Consell admet que ho ha sabut a través de la sessió del Parlament de dimarts i demanarà una reunió amb el vicepresident Yllanes. El batle des Mercadal, Francesc Ametller, ja ha expressat la seva oposició a limitar l’arribada del gas natural a Maó i Ciutadella.
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar