Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

És una de les solucions oferides pel Govern balear als ajuntaments per reforçar la feina dels policies locals
Mentre persisteixen els dubtes en els ajuntaments pel que fa a la contractació dels auxiliars covid, molts ajuntaments han tirat pel camí més curt i han decidit contractar seguretat privada.
És el que ha fet l’Ajuntament des Mercadal amb el concert d’aquest dissabte vespre dels Black Pearl a les festes de Sant Antoni de Fornells. La seva preocupació principal: assegurar que totes les persones facin servir la mascareta i el gel hidroalcohòlic i que no es moguin dels seus seients o beguin alcohol durant l’actuació.
El recurs als vigilants privats, que paga, en qualsevol cas, el Govern balear és una de les solucions oferides per l’Administració autonòmica als ajuntaments per reforçar la feina dels policies locals davant el dèficit de professionals que pateix l’arxipèlag.
Es Mercadal té actualment 21 agents en plantilla, dels quals 4 es troben en segona activitat i 4 més estan becats. Un dèficit de vuit places que la llei estatal de taxa de reposició i la normativa autonòmica han impedit fins ara cobrir.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
La trentena de veïns desallotjats ja han pogut tornar a ca seva
Un home, que ha patit cremades greus i està en estat crític a l'UCI de Can Misses, serà traslladat a Madrid