Serà el primer poble que disposarà de gas natural, que la companyia preveu implantar al 2018
Prest farà tres anys que el Govern va adjudicar el projecte de gasificació de Menorca, i semblava que l’inici de les obres era imminent, però encara no s’hi ha instal·lat ni una canonada. El primer inconvenient és l’endarreriment a l’hora de tramitar la ubicació dels punts d’emmagatzematge de Mao i Ciutadella. As Mercadal ja tenen la ubicació definitiva, però l’ajuntament ha demanat a l’empresa que minimitzi l’impacte visual.
La companyia espera començar a servir els primers clients l’any 2018, però la gasificació completa de Menorca durarà anys. Aquest procés arriba en el mateix moment que es planteja l’impuls de les renovables a l’illa i per tant, posa en qüestió la necessitat d’instal·lar el gas natural argumentant motius mediambientals. Al carrer, valoren la comoditat, l’estalvi en la factura i que no contamini tant com el petroli.
L’empresa ja ha començat a captar clients d’aquesta font d’energia a Menorca.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Es tracta d'un britànic de 40 anys