Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Les dones del grup de Patchwork han cosit banderoles amb paraules extretes del llibre "Espigolant"
Alguns dels carrers del centre d’Es Migjorn Gran a Menorca estan decorats aquests dies amb banderoles i paraules antigues, cosides pel grup d’amigues del Patchwork del poble. Coincidint amb el 40è aniversari de la biblioteca, enguany han decorat el carrer Francesc d’Albranca i part del carrer Major de paraules molt antigues, típiques del municipi i de Menorca.
Són mots trets dels llibres d’Espigolant, de Francesc Riudavets i també de la migjornera Patricia Romero, paraules que ara reviuen brodades entre les cases del nucli antic. Tots els veïns i visitants poden participar en un concurs amb premi. Consisteix en cercar les definicions i deixar-les a la biblioteca, a l’Instagram o al correu.
Al carrer de Sant Cristòfol llueixen palmeres, el símbol del poble. També, flors en un altre. Enguany elles seran les encarregades d’adornar la vila també per les festes patronals de Sant Cristòfol. En lloc de banderoles de plàstic d’un sol ús, hi haurà més de 4.000 peces teixides per aquest grup de dones d’Es Migjorn Gran.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols