Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Les dones del grup de Patchwork han cosit banderoles amb paraules extretes del llibre "Espigolant"
Alguns dels carrers del centre d’Es Migjorn Gran a Menorca estan decorats aquests dies amb banderoles i paraules antigues, cosides pel grup d’amigues del Patchwork del poble. Coincidint amb el 40è aniversari de la biblioteca, enguany han decorat el carrer Francesc d’Albranca i part del carrer Major de paraules molt antigues, típiques del municipi i de Menorca.
Són mots trets dels llibres d’Espigolant, de Francesc Riudavets i també de la migjornera Patricia Romero, paraules que ara reviuen brodades entre les cases del nucli antic. Tots els veïns i visitants poden participar en un concurs amb premi. Consisteix en cercar les definicions i deixar-les a la biblioteca, a l’Instagram o al correu.
Al carrer de Sant Cristòfol llueixen palmeres, el símbol del poble. També, flors en un altre. Enguany elles seran les encarregades d’adornar la vila també per les festes patronals de Sant Cristòfol. En lloc de banderoles de plàstic d’un sol ús, hi haurà més de 4.000 peces teixides per aquest grup de dones d’Es Migjorn Gran.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc