Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

L'ajuntament ha potabilitzat l'aigua de dos pous clausurats l'any 2009 per la Conselleria de Salut
Els fets es remunten nou anys enrere. La contaminació de l’aigua dels pous d’Es Revolt i Es Pujolet va obligar la conselleria a suspendre’n de manera provisional la distribució. La idea per esquivar el problema va ser aprofitar una antiga canonada existent entre Es Migjorn i Es Mercadal, tot i que aquesta solució encaria el preu de l’aigua. L’Ajuntament també es va veure obligat a comprar aigua amb camions cisterna a causa de la gran demanda que es produïa durant la temporada alta. La instal·lació d’uns filtres de doble capa, un dipòsit de capçalera i bombes de circulació han permès revertir la situació.
Ara, ha obtingut el vist-i-plau de Salut i el consistori torna a utilitzar els dos pous públics. Les obres de tractament i filtració han permès trobar una solució a un problema que preocupava, i molt, als migjorners. Així, es Migjorn ja pot tornar a emprar els seus quatre pous.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions