Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
L'edifici s'aixecarà en uns terrenys ubicats al costat de Binicodrell i tindrà 32 places
Es Migjorn Gran vol construir un geriàtric de 32 places, amb 14 habitacions dobles i 4 individuals. L’edifici s’ubicaria en uns terrenys de 1.700 metres quadrats, 900 d’ells edificables, al costat del casat de Binicodrell. L’Ajuntament ha tingut reunions amb la consellera d’Afers Socials, Fina Santiago, perquè enguany es pugui redactar el projecte i l’any vinent començar les obres.
Les famílies ara es veuen perjudicades, perquè les persones majors des Migjorn han d’ingressar a geriàtrics d’altres pobles, i deixen de veure diàriament a familiars i amics.
Es Migjorn Gran té un centre de dia amb 15 places. Juntament amb Es Castell, són els dos únics municipis de Menorca sense geriàtric.
L’edifici s’aixecarà en uns terrenys ubicats al costat de Binicodrell i tindrà 32 places
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres