L'IPC de juny registra, en canvi, un augment del 0,4% respecte el maig
La davallada dels preus de consum s’ha moderat durant el mes de juny, però els productes més sensibles a la pandèmia, com els aliments, continuen pujant. A les Balears, l’IPC ha davallat un 0,5% en comparació amb el juny de 2019, però augmenta en canvi un 0,4% respecte del maig.
A tot l’Estat, els preus han davallat manco pel que fa a la taxa anual, un -0,3%, i pugen més en taxa mensual, un 0,5%. En el mes en què va finalitzar l’estat d’alarma, el grup de béns amb preus més sensibles a la Covid-19 -com per exemple els aliments i els productes sanitaris– varen pujar un 2,3% en taxa anual. En canvi, el grup de serveis que l’INE vincula a la pandèmia -com el lloguer i les despeses de la llar- s’han abaratit un 2,4%.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici