Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Col·lectiu Moda Mallorca o les monges Clarisses de Palma fan feina a escarada per confeccionar mascaretes
Les monges de clausura del Convent de les Clarisses de Palma, han fet des de divendres 400 mascaretes amb llençols, gomes elàstiques i cintes de colors que tenien al convent. Van destinades als menjadors solidaris de Mallorca, un centre de discapacitats i els bombers.
També diversos tallers tèxtils de Mallorca han decidit aturar la seva producció habitual i fer mascaretes. És el cas de Teixits Riera, que forma part del Col·lectiu Moda Mallorca.
No amb roba, però també amb el mateix objectiu l’empresa palmesana Cut and Go ha fet feina tot el cap de setmana. Fabriquen pantalles facials protectores de plàstic, destinades a les persones que treballen de cara al públic.
Opcions que tot i no ser útils per al personal sanitari o per a persones infectades, poden donar protecció al personal que fa feina de cara al públic, i així fer que les mascaretes homologadas arribin als hospitals.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania