CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
La il·lustració és obra del dibuixant Pau
El cartell escollit per il·lustrar les festes de Sant Sebastià de Palma de 2018 és obra del dibuixant Pau.
Du per títol ‘Es Pardaal’ i ha estat triat pel jurat entre un total de 100 obres que s’havien presentat al concurs d’enguany. El jurat ha destacat que la imatge expressa, amb sentit de l’humor, la idea de Sant Sebastià com a màrtir.
A més de ser la imatge oficial de les Festes i de veure reproduït el cartell en multitud de formats, el guanyador s’endú un premi de 800 euros en metàl·lic.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició