Barrumbada en pocs minuts a Eivissa i Mallorca
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Des del 2018 és "ciutat amiga de la infantesa", una declaració d'UNICEF que fomenta la participació dels menors en la presa de decisions
L’atropellament mortal a la sortida d’una escola de Madrid torna a posar el focus sobre la convivència dels cotxes i els vianants més fràgils a les grans ciutats. Ens hem demanat com és aquesta convivència a Palma, que és, segons la Unesco, ‘Ciutat amiga de la Infància’.
Cotxes en processó s’aturen en doble fila per deixar els infants a la porta de l’escola. Una pràctica tolerada pels ajuntaments com el de Palma per evitar encara més embossos entorn dels centres educatius. És un exemple clar de per qui estan pensades les ciutats d’ençà de la revolució industrial.
Sebastià Salom va a cercar la seva filla de 4 anys en bicicleta, i després, a peu, cerquen una parada de bus per tornar a casa. Reivindica un entorn escolar segur per als infants que no se sol complir.
Palma que és, des del 2018, ciutat amiga de la infantesa. Una declaració d’UNICEF que fomenta la participació dels menors en la presa de decisions. I què és el que demanen a Palma?
El compromís de l’Ajuntament és recuperar els carrers per als infants, però abans s’haurà de fer molta pedagogia. I més amb una pandèmia que ha fet que molts de menors tenguin por de sortir al carrer.
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença i Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep de sa Talaia, Santa Eulària des Riu, Maó, es Mercadal
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
La batlessa, Xisca Lascolas, afirma que s'estan investigant aquests nous casos, però demana a les víctimes de robatoris que no ho denunciïn públicament a les xarxes socials i que ho facin davant la Policia Local o la Guàrdia Civil