Assegura el Consell General del Poder Judicial que es garanteixen els serveis essencials i la resta de judicis, però s'ajornaran.
La crisi sanitària també ha paralitzat l’activitat als jutjats. El Consell General de Poder Judicial ha acordat la suspensió de totes les actuacions judicials programades al país. Únicament, es mantindran les que suposen mesures cautelars de protecció de menors, ordres d’allunyament, també proteccions dictades pels jutjats de violència masclista. Són, doncs, aquelles actuacions que si no es fessin causarien un dany irreparable. També es realitzaran aquelles amb detinguts, que no és possible ajornar. O les urgents en temes de vigilància penitenciària i processos d’expedients de regulació d’ocupació temporals.
S'investiguen les causes de l'accident
La demanda cada vegada és més gran entre els restaurants i ara també entre particulars per les seves propietats saludables