El Bisbat no renova el contracte als donats del Santuari de Gràcia
El matrimoni, que el regenta des de fa 55 anys, demana que els prorroguin dos anys el contracte
Estava previst que es comercialitzassin dins les pròximes setmanes, però potser no es podrà fer res fins d'aquí a tres mesos
183
Queden paralitzats els viatges de l’Imserso per aquesta temporada 2023-2024. No es començaran a comercialitzar les pròximes setmanes tal com estava previst i, de fet, es podrien torbar a fer-ho fins a tres mesos. La decisió de suspendre el concurs de manera cautelar l’ha presa el Tribunal Administratiu Central de Recursos Contractuals. L’organisme, depenent d’Hisenda, ha admès la petició de les empreses que quedaren excloses del concurs i que es mostraren en contra de l’adjudicació de tots els viatges de l’Imserso, els tres lots, al grup mallorquí Ávoris. Per tant, suspesos els viatges de l’IMSERSO fin que el tribunal ressolgui els recursos dels competidors.
El tribunal tenia un termini de cinc dies després de la presentació de les al·legacions per “resoldre sobre si escau o no el manteniment de la suspensió automàtica en cas que aquesta s’hagi produït”, segons la resolució d’adopció de mesura cautelar de la Secretària General de TACRC publicada a la plataforma de contractació de l’Estat.
D’acord amb el document, l’anàlisi dels motius que fonamenten la interposició dels citats recursos “posa de manifest que els perjudicis que podrien derivar-se de l’aixecament de la suspensió són de difícil o impossible reparació, per la qual cosa procedeix acordar el manteniment”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El matrimoni, que el regenta des de fa 55 anys, demana que els prorroguin dos anys el contracte
La víctima ha estat traslladada a una habitació individual per ser atesa, acompanyada de la seva família
La Policia Local de Felanitx ha retirat el cartell de l’artista, denunciat pels veïnats i pel col·lectiu cultural Es Quatre Cantons