Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

L'empresa constructora al·lega problemes econòmics
Les obres del nou centre de salut Nuredduna d’Artà s’han paralitzat aquesta setmana. Segons informa l’IB Salut, l’empresa constructora ha al·legat problemes econòmics i ha sol·licitat la resolució del contracte. Això, afirmen, suposa que s’ha de rescindir aquest, s’han de revisar els preus i s’ha de tornar a treure la licitació. Fins que això succeeixi, però, poden passar un mínim de sis mesos.
És un fet que lamenten tant els usuaris com l’Ajuntament del municipi, ja que en són els principals perjudicats. El batle artanenc, Manolo Galán, ha explicat que tenir una nova unitat sanitària és imprescindible perquè l’actual està en males condicions i necessitaria inversions, les quals no han fet perquè s’estava construint el nou. Afirmacions que comparteixen els pacients, qui afegeixen que fa mal accedir-hi i no hi ha aparcament a prop.
Davant aquesta situació, l’Ajuntament ha demanat una reunió amb la Conselleria de Salut per esbrinar què és el que ha passat i què s’ha de fer a partir d’ara. Com ha comentat Galán, varen saber que les obres estaven aturades perquè els veïnats de la zona els varen avisar.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions